tisdag 24 april 2012

Många intryck på bara en vecka!

Vilken händelserik vecka jag har haft. Jag har varit i New York tur och retur med en vän, Ebba. Detta blev vår 30års resa och eftersom vi fyller väldigt nära varandra, gjorde vi den såklart tillsammans. Intrycken har varit många och full fart hela tiden. Har inte riktigt haft tid att samla alla intryck och allt vi varit med om.... självklart har vi massor med bilder och det kommer med all säkerhet komma ut lite här på bloggen. Skall bara rensa och kika på dom själv först....

Fem minuter innan jag skulle bege mig till Malmö flygplats ringer min bror och berättar att jag blivit faster. Till en liten Alva. Vilken nyhet! Jag hade turen att få träffa henne innan flyget gick tillbaka hem till Malmö skulle gå. Sicken söt och ljuvlig liten varelse! Man glömmer så fort att dom varit så små men den mysiga bäbisdoft väckte många känslor till liv.....

Alva, bara en vecka gammal!


Inga kommentarer: